poniedziałek, 11 czerwca 2012

Kurczak pieczony XXL, Schab wieprzowy z kością i Panga filet bez skóry w promocji

Real znów zaskakuje promocją na Kurczak pieczony XXL. Zastanawiasz się jak to kupić. Wystarczy wpaść do hipermarketu od 12 stycznia 2012 do 18 stycznia 2012.

Cena ma dla Ciebie znaczenie? Gazetki Real jest odpowiedzią.

Kurczak pieczony XXL
Kurczak pieczony XXL w Real

Mięso i Wędliny w sieci sklepów Real to często wspaniałe okazje. Do mnie przemawiają te promocje, chyba jestem na nie podatny. Szkoda nie wykorzystać takich okazji.

W sieci Real można kupić Schab wieprzowy z kością w dobrej cenie.. Zakupy na tych warunkach można robić pomiędzy 12 stycznia 2012 i 18 stycznia 2012.

Zapoznaj się z Gazetka promocyjna Real, warto, bo w środku jest masa fajnych promocji.

Schab wieprzowy z kością
Schab wieprzowy z kością tanio

Gazetka promocyjna Real co tydzień pozwala oszczędzić na Mięso i Wędliny. Ja wśród tych promocji znalazłam coś dla siebie, a Wy? Szkoda nie wykorzystać takich okazji.

Real ma w ofercie Panga filet bez skóry w niespotykanej cenie. Nie mogę uwierzyć, że to może opłacać się aż tak. Udaj się na zakupy w terminie od 12 stycznia 2012 do 18 stycznia 2012 i skorzystaj z promocji.

W sieci znajdziesz wiele dobrych ofert, pełna jest ich także Real promocja.

Okazja, Panga filet bez skórytanio
Okazja, Panga filet bez skóry tanio

Ryby w sieci sklepów Real to często wspaniałe okazje. Jak będziesz w sklepie, koniecznie kup reklamowane rzeczy. Trudno będzie znaleźć to wszystko w niższych cenach, przynajmniej ja nie potrafię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz